måndag 1 november 2010

Jag hatar att inte kunna äta en måltid utan att få ångest, må illa, vilja spy. Beroende på situationen så antingen spyr jag eller har ångest. För två dagar sen så hände någonting konstigt för då spydde jag, där efter släpper ångesten. Men inte denna gång, min kropp skriker att jag har mer i mig och jag kommer att bli riktigt jävla fet om jag inte spyr upp det! Ovan känsla eftersom jag nyss fått upp Vad jag tror är allt, men kroppen säger att jag fuskat så jag spyr igen. Igen. Igen. Samma händelse sker fyra gånger. Jag gråter, jag förstår ingenting. Det enda som kommer upp är slem och någon sur syra. Jag inbillar mig att den förstör mina tänder, försätter ändå. Inte förens jag verkligen ser att det inte finns något mer så infinner sig lugnet. Jag duschar snabbt för att ingen ska ana vad jag sysslat med utan istället tro att jag duschat länge. Jag går och lägger mig med en lugn i kroppen och somnar gott. 

Denna händelse skrämde mig. Vart är jag på väg? Vad är nästa steg? Vad gör jag nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar