måndag 15 november 2010

Det är bara jag igen

Kollade igen och såg att jag fyllt i denna för nio månader sedan, insåg att det var mycket som inte stämde. Gör om - gör igen.

Längd? 164 cm.
Bor? Stockholm
Hårfärg? Ljusblond
Ögonfärg? Grönmilerade
Pojk/ Flickvän? Ensam, medvetet val då det bara finns en som är rätt för mig.
Jag är född? på sommaren
Hur ser en vanlig dag ut? Frukost/kaffe, jobb, lunch med storasyster eller Andreas, jobba några timmar till, träna löpning/bodypump/dans eller liknande, träffar någon vän eller åker hem och pluggar/sover.
Favorit-tvprogram: Make it or break it. Kollar också biggest looser. 
Favorit-film: Perfect body.
Du klär dig oftast i: Jeans med en större tröja.
Har alltid med mig i väskan? I den ena väskan så träningskläder, i den andra så är det plånbok, kalender och mobil.
Dina hudvårsprodukter är från: Cliniqe & iD minerals 
Du lyssnar på: Vänner, och andra som behöver någon som lyssnar.
Äter du tabletter i någon form? Endast CLA och Myo-D. Innan träning är det prestationshöjande men inte i tablettform. Aldrig någonting annat!
Har du några fobier? Nej.
Värsta känslan? Fettkänslan.
Människa som gör dig enbart glad? Det finns några få som kan göra mig glad nästan jämt, men enbart är omöjligt.
Förebild: Veronica Wagner.
Jag vill vara? Smal och framgångsrik!
Bästa sport? Gymnastik!
Hur ser folk dig? Jag har väligt lätt för att dölja mina känslor nu för tiden, så folk ser nästan aldrig om jag är glad eller ledsen, därav så tror de flesta att jag alltid är glad.
Din största last? Ost & vin, my god! Det bästa som finns, kommer att bli min död.
Kaffe eller te? Utan kaffe är jag fortfarande en fruktansvärd människa.
Om du fick äta vad som helst skulle det vara: Ingenting.
Imorgon kommer jag? Vara borta från jobbet, powerwalka, tvätta och träna eller ut och springa,
Hur dricker du ditt kaffe? Kaffet är bryggt i min kaffebryggare och helst med en lite svätt light soyamjölk i för att inte se så läskigt mörkt ut.
Berätta något mer: Jag älskar att träna, mer än allt. 
Ogillar: Människor som tror att dom känner mig och påstår sig göra det när dom inte förstår ett skit eller vet alls vem jag är.
Gillar: Träning, vännerna, familjen och gymnastik.
Önskar att du inte behövde: Göra någonting annat än träna i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar