fredag 12 februari 2010

Det är bara jag.



Längd? 164 cm.
Bor? Skånetrakten
Hårfärg? Mörkblond
Ögonfärg? Grönmilerade
Pojk/ Flickvän?  Sambo med en sockerberoende
Jag är född? på sommaren
Hur ser en vanlig dag ut? Frukost och kaffe, bussen till stan där jag jobbar, en lunch med promenad och sen jobba några timmar till innan det är dags för att träna löpning/bodypump/pilates/dans eller liknande, åker hem och sover.
Favorit-tvprogram: Make it or break it.
Favorit-film: Perfect body.
Du klär dig oftast i: Jeans med tshirt/linne och pullover eller leggins med kjol/klänning eller tunika.
Har alltid med mig i väskan? Plånbok, lipsyl, träningslinne.
Dina hudvårsprodukter är från: Cliniqe & iD minerals 
Du lyssnar på: Vänner, och andra som behöver någon som lyssnar.
Äter du tabletter i någon form? Sömntabletter ibland, vitaminer och andra kosttillskott.
Har du några fobier? Spindlar, höjder och döden!
Värsta känslan? Ensamhet.
Människa som gör dig enbart glad? Det finns en människa som aldrig fått mig annat än glad, hon är världens finaste och får mig alltid att le, jag ska alltid skydda henne under mina vingar.
Förebild: Veronica Wagner.
Jag vill vara? Smal och framgångsrik!
Bästa sport? Gymnastik!
Hur ser folk dig? Jag har svårt att dölja mina känslor, så folk ser ofta om jag är glad eller ledsen. För det mesta tror jag dock att folk ser mig som glad och uttåtriktad. Och pratig och öppen, om jag är på det humöret!
Din största last? Frukt, fast det är nog egentligen ingen last.
Kaffe eller te? Utan kaffe är jag en fruktansvärd människa.
Om du fick äta vad som helst skulle det vara: Oxfilé provencale i mängder, marängswich till efterrätt och en stor fruktsallad med vaniljvisp.
Imorgon kommer jag? Sova ut, träna BodyPump, ta en långpromenad och shoppa lite.
Hur dricker du ditt kaffe? Kaffet på morgonen skall vara dubbel från nespressomaskinen i köket, en skvätt kall laktosfri lättmjölk i för att jämna till värmen. Eftermiddagen vanligt bryggkaffe med en skvätt laktosfri lättmjölk då med.
Berätta något mer: Jag tar illa upp när folk skämtar om mig, vare sig det är att jag är tjock eller smal.
Ogillar: Egoistiska människor och de som tror att de förstår när det egentligen inte förstår någonting alls.
Gillar: Vänskap, kärlek och familjen.
Önskar att du inte behövde: Göra någonting annat än träna i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar